Mark Vital's Comments

Comment Wall (139 comments)

You need to be a member of Ark Music Factory to add comments!

Join Ark Music Factory

At 8:25pm on August 12, 2011, Jo Anne Sotto said…
MARK!!! :)
At 6:58pm on August 12, 2011, Grace Summers said…
Hey. How are you?
At 7:56am on August 10, 2011, Romaa™ said…

Your NEVER on Ark you need to come on like you used to before!! 

i miss you lol :D ,,,,,,,,, write back ;)

At 1:47pm on July 14, 2011, Jesse Turner said…

Haha, I'm STILL loving "Speakin in Tongues" haha. How's singing going?

 

At 1:46pm on July 14, 2011, Jesse Turner said…

Oh gosh, haha haven't been on in SOOO long! How you been? Heard there's a new contest soon. Our video chat channel has taken WAYYYY off. So many people lol.

At 11:47am on June 2, 2011, Abby Victor said…
I'm great....trying to figure out my summer!
At 8:22pm on June 1, 2011, Abby Victor said…
haha....I was finally answering my comments...dont worry about it....sorry it took me so long to respond.  I like the music on your page.
At 4:49pm on June 1, 2011, Abby Victor said…
very cool....thanks & take care!
At 7:03pm on May 23, 2011, J'anelle Avery said…
I feel ya! I'm taking a break for a little while, you'll see me when I come back :) I'm glad NY is treating you well hun, you deserve it.
At 6:47pm on May 19, 2011, J'anelle Avery said…
hey Mark! How are u? Still in NY? I hope u are doing well!!
At 9:46am on May 13, 2011, Olivia M said…
Hey mark , message me ur ph # :) XO
At 5:47pm on April 28, 2011, sarah mariee wilson said…

hello um i have a song i was wondering if you could take a look.. (: 

 

At 1:16pm on April 22, 2011, Mac Robinson said…
Hey mark. I just finished a song. If I get it on YouTube, can you upload he link on here for me?
At 3:16am on April 19, 2011, Grace Summers said…

Hello Mark.

I miss you!

Its kinda boring here on Ark without you!

I hope your alright!

We all miss you!

 

Hey stay strong ok!

<3 Love you!

Bye,

From  Grace <3

At 6:05pm on April 17, 2011, Gi Anne Meneses' Page said…
Heeeeeeeeeeeey Mark! love your music. ea ♥ xd'
At 10:37pm on April 16, 2011, Barbie Salvatore said…
not really ... im working on my music video hahaha
At 12:54pm on April 16, 2011, Bethany Adrenne Rose said…
heeey nothing much you? x
At 5:17pm on April 14, 2011, Barbie Salvatore said…
Hey fine and u ?
At 12:11am on April 14, 2011, Grace Summers said…

Nothing much thanks!

Just Jamming!

Hurt my leg today lol

At 2:58pm on April 13, 2011, Suzie Gillivan said…
not so bad , ha :)

ONLINE STORE

Post your comments here: Lexi St. George - Dancing to the Rhythm

Members

GET SOCIAL

© 2018   Created by Ark Master.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service